Anmälan till kickoffen har nu stängt.
All information inför lägret finns här: Alingsås HK (myclub.se)
Varmt välkommen till uppstarten av säsong 24/25 med vårt klubbgemensamma kick off-läger!
Helgen 24-25 augusti fyller vi tillsammans med träningar och samvaro, det kommer att bli riktigt kul!
Nedan ser ni de olika dagarnas aktiviteter och vem som är inbjuden till vad.
Inbjudan Ledarträff
Kallade: Alla ledare, styrelse samt kanslipersonal
Datum: Fredag den 23 augusti kl.18.00 – 22.00
Plats & program: Återkommer vi med.
Anmälan: Via formuläret nedan.
Inbjudan Läger: Spelare & ledare
Kallade: Alla spelare i Alingsås HK födda 2016 och tidigare
Datum: Lördag den 24 augusti - söndag den 25 augusti
Logi: Alströmergymnasiet
Hallar: Estrad, Alströmer, Östlyckan, Nolhaga, Nya Noltorp och beachhandbollsplanen
Incheckning: Görs lagvis från kl. 07.00 lördag 24/8 enl. schema som finns på hemsidan 16 augusti.
Utcheckning: Fram till kl.14.30 söndag 25/8
Träningstid: Enligt schema som finns på hemsidan 16 augusti
Ledarna för resp. lag ansvarar för sina spelare hela helgen dag som natt.
Lördagsmatch
På lördag eftermiddag samlas alla lag, blåklädda såklart, i Estrad för att heja på herrarna i säsongens första tävlingsmatch, när Eskilstuna GUIF tas emot för match i Svenska Cupen kl. 16.00.
Anmälan och betalning
Formuläret nedan skall fyllas i (glöm ej ev. specialkost), men anmälan blir endast giltig genom betalning av anmälningsavgiften senast 14 augusti till bg 443-7786 eller Swish till 123 197 91 11. Ange spelarens namn samt födelseår vid betalning (tex. "Lasse Larsson 2009"). OBS: även ledare anmäler sig via formuläret.
Anmälningsavgift, spelare
550:- Övernattande spelare (födda 2015 - 2008)
250:- Spelare i U8 (födda 2016), endast luncher lördag+söndag, ej övernattning.
300: Spelare i HJ+DJ (födda 2005, 2006, 2007), endast lunch lördag, middag lördag, söndag lunch, ej övernattning.
375:- Ev. medföljande förälder (inkl. samtliga måltider och logi, aktivt deltagande önskas).
I anmälningsavgiften för övernattande spelare ingår:
- 4 måltider
- Boende hårdförläggning en natt (luftmadrass/liggunderlag och sovsäck/täcke)
- Träning 2 dagar inomhus och utomhus
Måltider
Lördag Lunch 11.30-14.30 (Potatismos, köttbullar, gräddsås, lingon)
Middag 18.00-20.00 (Tacobuffé)
Söndag Frukost 07.00-09.00
Lunch 11.30-14.30 (Potatiscupens favorit: Gräddig kycklinggryta sweet chili med ugnsrostad potatis)
Fotografering
Under Kick off-lägret kommer lagbilder att tas, samt diverse bilder för publicering i våra sociala medier. Genom att anmäla sitt barn, godkänner man dessa ev. publiceringar. Vid frågor/undantag, kontakta
anna.fransson@ahk.nu
Packlista (förslag)
- Luftmadrass / liggunderlag
- Sovsäck / sängkläder / kudde
- Träningskläder inne / ute
- Träningsskor inne / ute
- Handduk 2 st
- Necessär
- Myskläder, badtofflor
- Vattenflaska
- Strumpor, behövs ett par nya varje träning så att man inte får skavsår!
- Mobilladdare (om man har med mobil)
- Fickpengar / godis (ingen kiosk på lägret)
Välkommen med din anmälan, AHK önskar en fortsatt skön sommar!
Med vänlig hälsning,
Anna Fransson,
Ungdomsansvarig
Anmälan till Kick-off lägret har stängt, kontakta mig via e-post om du har frågor: anna.fransson@ahk.nu