Alingsås HK


Kick-off läger 2022



Varmt välkommen till uppstarten av säsong 22/23 med vårt klubbgemensamma kick off-läger! 
Helgen 26-28 augusti är fylld med träningar, samvaro och seniormatcher, det kommer att bli riktigt kul! Nedan ser ni de olika dagarnas aktiviteter och vem som är inbjuden till vad.
 
Inbjudan Ledarmöte

Kallade:                                    Alla ledare, styrelse samt kanslipersonal
Datum:                                     Fredag den 26 augusti kl.18.00 – 23.00
Plats & program:                      Återkommer vi med.
Anmälan:                                 Via formuläret nedan.

Inbjudan Läger Spelare & ledare

Datum:                                     Lördag den 27 augusti - söndag den 28 augusti
Logi:                                           Alströmergymnasiet
 Hallar:                                       Estrad, Alströmer, Östlyckan, Nolhaga, Gamla Tennishallen och
beachhandbollsplanen (träning från lörd 08.00 till sönd ca 12.00).
Incheckning:                           Görs lagvis från kl. 07.00 lördag 27/8 enl schema som finns på hemsidan 19 augusti.
Utcheckning:                           Fram till kl.12.00 söndag 28/8
Träningstid:                             Enligt schema som finns på hemsidan 19 augusti
Hemsida:                                  www.ahk.nu
Anmälan:                                Via formuläret nedan. Glöm inte ange ev allergi/specialkost i anmälan.

Ledarna för resp. lag ansvarar för sina spelare hela helgen dag som natt.
 
Anmälningsavgift
450:-                Spelare
175:-                Spelare i U8 & U7 (endast lunch och ej övernattning)
350:-                Ev. medföljande förälder (inkl. mat och logi, aktivt deltagande önskas) 
 
I anmälningsavgiften för spelare ingår:
  • 4 måltider 
  • Boende hårdförläggning en natt
  • Träning 2 dagar inomhus och utomhus
 
Betalningsinformation
Betalning av anmälningsavgift gör man senast 10 augusti till bg 443-7786 eller Swish till 123 197 91 11. Ange spelarens namn samt födelseår vid betalning.
 
Måltider
Lördag             Lunch              11.30-14.30   
                          Middag           16.00-19.00
                          Korv & bröd  22.00-22.30
Söndag           Frukost            06.30-09.30
 
Fotografering
Under Kick off-lägret kommer diverse bilder att tas för publicering i våra sociala medier. Genom att anmäla sitt barn, godkänner man dessa ev. publiceringar. Vid frågor/undantag, kontakta anna.fransson@ahk.nu
 
Packlista (förslag)
  • Luftmadrass / liggunderlag
  • Sovsäck / sängkläder / kudde
  • Träningskläder inne / ute
  • Träningsskor inne / ute
  • Handduk 2 st
  • Necessär
  • Myskläder, badtofflor
  • Vattenflaska
  • Strumpor, behövs ett par nya varje träning så att man inte får skavsår!
  • Mobilladdare (om man har med mobil)
  • Fickpengar / godis (ingen kiosk på lägret)
 
Ha nu en riktigt skön sommar!
 
Med vänlig hälsning,
 Anna Fransson,
Ungdomsansvarig

Använd formatet YYYYMMDD


Levererat av MyClub



Laddar...